وسایل اشپزخانه زیباهاوس

وسایل آشپزخانه زیباهاوس

طراحی آشپزخانه در طول سال ها تکامل یافته است از فضایی پشت درهای بسته، به آشپزخانه اپن تبدیل شده است. ایجاد یک فضای اشتراکی این چیدمان به خانواده ها کمک می کند که زمان با کیفیت بیشتری را با هم بگذرانند. آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که نزدیکی یکدیگر را احساس کنید.

آشپزخانه جایی است که سرگرمی اتفاق می افتد. وقتی افراد خانه یکدیگر را ملاقات می کنند، دو چیز اتفاق می افتد – دیدار و گفتگو .

از آنجایی که اهمیت آشپزخانه برای شما به خوبی درک شده است نکات دیگری در چیدمان و استفاده از تجهیزات و وسایلی که این فضا را زیبا و کاربردی تر کند اهمیت بالایی دارد که باید به آن توجه نمایید.

فروشگاه اینترنتی زیباهاوس تامین کننده انواع لوازم و یراق آلات آشپزخانه می باشد که شما می توانید برای تهیه وسایل و اکسسوری مناسب آشپزخانه خود به سایت مراجعه نمایید.

 

وسایل اشپزخانه زیباهاوس
وسایل اشپزخانه زیباهاوس

 

ویژگی آشپزخانه مدرن و کاربردی

شما می توانید فضای اشپزخانه خود را به درستی استفاده کنید بجای استفاده از گازهای بزرگ که فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد می توانید از گازهای رومیزی استفاده نمایید.

  • می توانید از سینک های بزرگ و دو کاسه ای یا تک کاسه ای برای آشپزخانه خود استفاده نمایید که به راحتی میوه و سبزیجات خود را در آن بشویید با توجه به سلیقه و طراحی آشپزخانه خود می توانید از سینک های سرامیکی مدرن ، سینک های فانتزی ، سینک شیشه ای استفاده نمایید.
  • تهویه مناسب و داشتن نور کافی در آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است که شما میتوانید از هود برای حذف کردن بوی غذا در آشپزخانه کمک بگیرید.
  • استفاده از اکسسوری آشپزخانه مناسب شامل آبچکان های کاربردی جا ظرفی، پریزتوکار ملونی ، جک و لولا کمد و کابینت که با توجه به نیاز شما می تواند در کنار سینک قرار بگیرید یا به صورت توکار در کابینت.
  • استفاده از شیرآلات مناسب، ست شیر آلات ، شیر ظرفشویی ، شیرآلات چشمی ، شیر حمام روشویی با توجه به هارمونی آشپزخانه کلاسیک یا مدرن باشد. که جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما می بخشد.
  • استفاده از نظم دهنده کابینت که شما می توانید برای فضاهای گوشه آشپزخانه خود از سبدهای سوپری آشپزخانه ، قفسه های کابینت سبد ریلی استفاده نمایید.
  • توجه به محیط زیست یکی از عوامل دیگر است که ما می بایست از فضا و محیط خودمان شروع کنیم پس خیلی خوب است که زباله هایمان را تفکیک کنیم با داشتن سطل های کابینتی به راحتی اینکار انجام شدنی است می توانید سطل های دوقلو آشپزخانه برند یونی هوپر را در سایت مشاهده نمایید.
  • استفاده از دستگیره در ورودی و آشپزخانه و اتاق ها با هر نوع جنس و کیفیت در فروشگاه زیباهاوس می توانید انتخاب کنید. دستگیره های کمد و کابینت با توجه به طرح و دکوراسیون آشپزخانه شما می توان هماهنگ کرد.
  • یراق آلات کمد و کابینت که تاثیر به سزایی در دکوراسیون اشپزخانه شما دارد که در فروشگاه اینترنتی زیباهاوس می توانید انواع یراق آلات را مشاهده و خریداری نمایید.

هنگام برنامه ریزی برای آشپزخانه جدید خود، باید سبک زندگی خانواده خود را نیز در نظر بگیرید و آن را بر اساس شیوه زندگی و سرگرمی خود طراحی کنید. مطمئن شوید که نه تنها در مورد نحوه استفاده از آشپزخانه خود در حال حاضر بلکه همچنین نحوه استفاده از آن در آینده برنامه ریزی کرده اید. اگر دوست دارید اشپزخانه خود را جذاب کنید، وسایل ویژه ای مانند کشو گرم کن یا یخ ساز یا نصب اجاق با ظرفیت بیشتر را در نظر بگیرید. و خانواده های پرمشغله ممکن است بخواهند برای صرفه جویی در وقت، یک اجاق سریع پز اضافه کنند. پس از شروع خرید، تهیه یک فهرست جامع خواسته‌ها، مطابقت نیازها و خواسته‌های خود را با ویژگی‌های لوازم خانگی آسان‌تر می‌کند.که می توانید به راحتی این تجهیزات آشپزخانه را از Zibahouse تهیه نمایید.

چه به تنهایی و چه با یک متخصص طراحی، سعی کنید برای نمایش محصولات از فروشگاه ها بازدید کنید – هیچ جایگزینی برای استفاده واقعی از این لوازم برای تعیین اینکه آیا آنها از نظر ارگونومی یا چیدمان آشپزخانه شما مناسب شما هستند وجود ندارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بسته به اندازه آشپزخانه خود، محدوده یا فری با نمایشگرهای زمان و دما بزرگتر در نظر بگیرید. یا ممکن است متوجه شوید که دستگیره ها، دکمه ها و سایر ویژگی های تاکتیکی دسترسی بیشتری را ارائه می دهند.

 

وسایل اشپزخانه زیباهاوس
وسایل اشپزخانه زیباهاوس

هنگامی که بودجه دستگاه و الزامات عملکردی خود را مشخص کردید، می توانید با انتخاب سبک و تزئینات تکمیل کننده طراحی آشپزخانه شما، انتخاب های خود را محدودتر کنید. در آشپزخانه‌های لوکس امروزی، فولاد ضد زنگ محبوب‌ترین گزینه پایان است – علاوه بر ماندگاری طولانی و بادوام، سطح براق فولاد ضد زنگ به راحتی تمیز می‌شود. یکی دیگر از روندهای لوکس، ادغام لوازم خانگی با کابینت با استفاده از پنل های سفارشی است. این شامل ساخت پنل های سفارشی توسط کابینت ساز مطابق با مشخصات سازنده است.

یکی از مزیت های لوازم رده بالا این است که اغلب با خطوط کلاسیک طراحی می شوند که با انواع سبک های آشپزخانه هماهنگ است.

هنگام انتخاب لوازم خانگی، باید در نظر بگیرید که چگونه دستگیره‌ها، دستگیره‌ها، صفحه‌نمایش لمسی یا نور آن‌ها به ظاهر کلی شما می‌افزاید. اگر با هر یک از این انتخاب ها دست و پنجه نرم می کنید، سعی کنید یک تابلوی خلق و خوی ایجاد کنید که تمام پوشش هایی را که در نظر دارید ادغام کند تا به شما کمک کند نحوه کار همه آنها را با هم تجسم کنید.

 

از زیباهاوس هوشمند خرید کنید

هنگام خرید لوازم خانگی و یراق آلات خود را هوشمندانه انتخاب کنید. نماینده فروش که با آن کار می کنید باید با تمام ویژگی های منحصر به فرد محصول در چندین برند آشنا باشد تا در انتخاب شما به شما کمک کند. بعلاوه، فروشگاه زیباهاوس اغلب می توانند به هر گونه نیاز نصب پیچیده منحصر به فرد در طراحی آشپزخانه شما راهنمایی و کمک کنند.

به این صفحه امتیاز دهید
محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

زیباهاوس