نمایندگی آشپزخانه ملونی

نمایندگی آشپزخانه ملونی

نمایندگی محصولات ملونی melloni تهران

همه ما به خوبی می دانیم که آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه است. در واقع یکی از دلایل این اهمیت نقشی است که آشپزخانه در زیبایی خانه دارد. فکر کردن به لوازم و اکسسوری آشپزخانه هیجان انگیز است، همانطور که آشپزخانه بر زیبایی فضای خانه تاثیر می گذارد، لوازم جانبی نیز عنصری هستند که در زیبایی آشپزخانه نقش دارند. جالب اینجاست که آشپزخانه های کوچک نیز مناسب ترین مکان برای استفاده از انواع لوازمو اکسسوری هستند.

مجموعه کامل یراق آلات آشپزخانه زیباهاوس همه چیزهایی را که می توانید در تجهیز آشپزخانه جدید خود نیاز داشته باشید فراهم می کند. فروشگاه زیباهاوس نمایندگی محصولات ملونی و یونی هوپر می باشد و شما می توانید طیف گسترده ای از یراق آلات با کیفیت و کاربردی برای تجهیز آشپزخانه خود را تهیه نمایید: یراق آلات ملونی, دستگیره کابینت ملونی, لولا درب کمد ملونی , انواع ریل ملونی برای سیستم های درب کشویی کمد و کابینت , پریز توکار ملونی , جک اکسسوری ملونی ,قلاب لباس ملونی, انواع سطل‌های زباله یونی هوپر ,سبد سوپری یونی هوپر و دیگر لوازم آشپزخانه و تجهیزات داخل کمد و کابینت را در اینجا خواهید یافت.

برای خرید یراق آلات ملونی و تجهیزات آشپزخانه ملونی می توانید با کارشناسان زیبا هاوس تماس گرفته تا برای خریدی بهتر شما را راهنمایی کنند: 02176793971

 

نمایندگی آشپزخانه ملونی
نمایندگی آشپزخانه ملونی

ما درک می کنیم که آشپزخانه شما چقدر برای شما مهم است و باید برای هر جنبه ای از خانه طراحی شود. این درک پشت همه یراق آلات و اکسسوری آشپزخانه ما نهفته است. ما می دانیم که در آشپزخانه شما به چه چیزی نیاز دارید و هر موردی با در نظر گرفتن شما طراحی شده است.

نوع آوری در محصولات برند ملونی به شما کمک می کند تا ملزومات آشپزخانه خود را به گونه ای که می خواهید سازماندهی کنید. اعم از نگهداری مواد غذایی حجیم یا ظروف پخت و پز یا حتی لوازم ضروری روزانه.  این فضاهای ذخیره سازی و نظم دهنده خلاقانه را با توجه به نیاز تهیه کرده و آشپزخانه خود را برای استفاده هر روز لذت بخش کنید.

هر بخش در آشپزخانه شما نیاز به برنامه ریزی مناسب دارد. این شامل نصب انواع کشوها ریلی و لولا و چفت کابینت ها، آبچکان و سبد های ریلی و استفاده از یراق آلات مناسب برای منظم کردن آشپزخانه ضرروری است ، نصب یراق آلات مناسب در هر بخش می تواند آشپزخانه شما را به فضایی از کارایی ارگونومیک تبدیل کند.

بدیهی است که به این ترتیب وسایل و ظروف مرتب در جای خود قرار می گیرند و مشکلی از نظر کمبود جا وجود ندارد.

آیا قبول دارید که هر چقدر زیبایی و طراحی آشپزخانه مهم باشد، نظم آن نیز مهم است؟

در ادامه به برخی از ویژگی های یراق آلات برند ملونی می پردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

دستگیره کمد و کابینت ملونی

یکی از کاربردی ترین بخش هر آشپزخانه ایی کابینت های آن می باشد که باید با توجه به دکوراسیون و مدل چیدمان کابینت ها، دستگیره های مناسبی را انتخاب کرد تا زیبایی و کارایی بودن کابینت ها را دو چندان کند. بنابراین، امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی ها انواع دستگیره کابینت و کمد با طرح های متنوعی در بازار وجود دارند، هرکدام از آن ها از ویژگی های خاص برخوردار هستند که در رنگ های مسی، استیل، طلایی، مات و کروم و غیره در اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ تولید می شوند.

همچنین، تنوع بالای رنگ دستگیره ها، این امکان را می هند که رنگ کابینت به راحتی با رنگ دستگیره ها نیز هماهنگ شوند. بنابراین، اگر تصمیم گرفته اید دکوراسیون کابینت های آشپزخانه خود را با حداقل ترین هزینه می توانید دستگیره کمد و کابینت ملونی این برند با کیفیت را در نظر داشته باشید.

انواع دستگیره کمد و کابینت: دستگیره تک پیچ ملونی, دستگیره دو پیچ ملونی, دستگیره توکار ملونی, دستگیره شاخه ای ملونی, دستگیره مخفی ملونی

جنس دستگیره کمد و کابینت بسته به سلیقه می تواند استیل, سرامیکی,برنجی ,چوبی باشند.

دستگیره توکار ملونی

ریل کابینت ملونی

ریل کشو کمد و کابینت ملونی یک قطعه یراق آلاتی است که برای نگهداری و حرکت کشوهای کابینت و انواع قفسه ها استفاده می شود. این ریل ها به صورت پاره ای و یکپارچه به دو نوع ریل کشو تک و دو ردیفی تولید میشود. ریل کشو ها معمولا از جنس فلزی ساخته و دارای ویژگی هایی مانند قابل تنظیم بودن، قابلیت حمل بار، مقاومت در برابر خوردگی و طراحی زیبا هستند. ریل ساچمه ای ملونی،ریل تاپ لاین ملونی،ریل تاندم ملونی

لولا و چفت کمد ملونی

لولا و چفت کمد و کابینت به عنوان یک یراق آلات مهم در صنعت  کابینت سازی و دکوراسیون استفاده می شوند.

لولا آرامبند ملونی و چفت کمد یک قطعه ای است برای نگهداری و باز و بسته شدن کمد ها و قفسه ها کاربرد دارد. این لولاها به صورت دو ردیفی یا چهار ردیفی و از جنس فلز تولید میشوند. لولاهای کمد به راحتی قابل نصب هستند.لولا 90 درجه ملونی-لولا پایه خطی ملونی – لولا تاچ فنر ملونی – لولا 180 درجه ملونی – لولا گازور ملونی – لولا خم ملونی

پریز توکار ملونی

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از وسایل برقی مخصوصا در محیط هایی مانند اشپزخانه که بیشترین کارایی را دارند تجهیز کردن کابینت و میزها به پریز توکار یا پریز مخفی خیلی مورد استقبال قرار میگیرد. پریز توکار ملونی در فضاهای میز کنفرانس، میز، محل کار، اتاق هتل، تنظیمات مراقبت های بهداشتی و برنامه آموزشی کاربرد دارد. پریز توکار یک طرفه- پریز توکار دو طرفه ملونی – پریز توکار تاچ ملونی -پریز توکار آسانسوری ملونی- پریز توکار کشوئی ملونی – پریز توکار گرد ملونی – پریز روکار ملونی

جک کابینت ملونی

کابینت بیشترین کاربرد در آشپزخانه را دارد و از این رو روزانه بارها و بارها درب های کابینت باز و بسته میشوند.پس توجه به کیفیت یراق الاتی که در آن استفاده شده اهمیت دارد برای باز و بسته شدن درهای کابینت از لولا و برای اینکه درها به صورت عمودی باز شوند از جک کابینت استفاده میشود مانند درب آبچکان که اگر در میانه راه هم رها کنیم محکم بسته نمی شود و توسط جک یا آرام بند کابینت بسته می شوند.درب های برگ و سنگین ساختمان ها هم از جک استفاده شده است. جک پمپی سفید ملونی

جک کابینت ملونی یکی از برندهای محبوب یراق آلات می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

سبد سوپرمارکت آشپزخانه یونی هوپر

لوازم جانبی سوپرمارکت در اندازه های مختلف موجود است و برای بسیاری از فضاها قابل استفاده است. به عنوان مثال می توان به سبد فوق العاده زمینی و سبد ایستاده اشاره کرد. سبد سوپرمارکت به صورت ریلی باز و بسته می شود و محل مناسبی برای نگهداری پیاز، سیب زمینی، آجیل، حبوبات، روغن و … می باشد.

لوازم جانبی کابینت آشپزخانه کشویی

یکی دیگر از لوازم جانبی کابینت، لوازم جانبی کشویی است. با استفاده از این اکسسوری نظمی مثال زدنی در کشوی کابینت شما ایجاد می شود. علاوه بر این، دسترسی به تجهیزات برای شما راحت تر خواهد بود. بنابراین ابزار خود را در این لوازم جانبی قرار دهید. همچنین به خاطر داشته باشید که بهترین مکان برای استفاده از لوازم جانبی کشویی، فضاهای عمیق و بدون استفاده است .دلیل این امر این است که لوازم جانبی کشویی با سایر کشوهای کابینت متفاوت است.

 سطل زباله ریلی یونی هوپر

قرار گرفتن در معرض سبد پیاز، سطل برنج، سطل زباله و مواردی از این دست بر زیبایی آشپزخانه تاثیر منفی می گذارد. ضمناً در چیدمان جدید، دید سبدهای مذکور خط قرمز در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث شده تا طراحان داخلی فضایی را برای پنهان کردن چنین لوازمی در نظر بگیرند. به این ترتیب آشپزخانه شما همیشه مرتب خواهد بود. لازم به ذکر است سطل های ریلی در دو شماره و چهار عدد موجود می باشد.

نتیجه گیری

آشپزخانه از نظر فرآیند پخت و پز و به دلیل تأثیری که در زیبایی خانه دارد حائز اهمیت است.ضررورت استفاده از لوازم کابینت در آشپزخانه های امروزی برای حفظ نظم بر هیچکس پوشیده نیست. تجهیزات و اکسسوری ظاهر آشپزخانه را کامل می کنند. برای خرید لوازم جانبی داخل و خارج کمد و کابینت و یراق آلات می توانید از فروشگاه اینترنتی زیباهاوس گارنتی برند ملونی و یونی هوپر را دریافت نموده و خرید خود را انجام دهید.

شما می توانید جهت خرید یراق آلات ملونی در هر جایی که هستید از طریق فروشگاه اینترنتی زیباهاوس اقدام نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت یراق آلات, قیمت لولا ملونی, قیمت دستگیره ملونی و ویژگی های محصول سایت را مشاهده کرده و با اطلاعاتی کامل از محصول،خرید خود را به ثبت رسانید.

شماره های تماس: 02176793971 – 02176793973

4.8/5 - (24 امتیاز)
محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

زیباهاوس