مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران

مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران

فروشگاه زیباهاوس مرکز فروش یراق آلات آشپزخانه در تهران می باشد که شما می توانید تمای یراق آلات مورد نیاز مصرفی خود را از این فروشگاه تهیه نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی زیباهاوس فروش انواع یراق آلات از جمله : انواع دستگیره کابینت، ریل کشو کابینت، جک و لولا کابینت ، پریز روکار و توکار، انواع اکسسوری آشپزخانه و سرویس بهداشتی و… از هر برند با کیفیت می توانید پیدا کنید برای اطلاعات بیشتر، محصولات ما را در سایت مشاهده نمایید یا با این شماره ها تماس بگیرید: 0217679397102176793973

راهنمای خرید دستگیره کابینت یراق و لولا

خرید دستگیره کابینت، یراق و لولا یک دغدغه بزرگ برای مشتریان است. آنها به دنبال کالایی هستند که کیفیت و زیبایی را در کنار هم داشته باشد و ما این را برای شما آسان کردیم؛ گروه صنعتی زیبا هاوس بهترین یراق آلات آشپزخانه را برای شما فراهم نموده و هر نوع سلیقه و نیازی را پوشش می دهد. کابینت یکی از اجزای مهم آشپزخانه است و انتخاب دستگیره مناسب برای کابینت در زیبایی آشپزخانه شما نقش دارد؛ پس در انتخاب آن باید دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهید. یراق و لولا های انتخابی نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا عمر مفیدی داشته باشند.

 دستگیره کابینت

انتخاب یک دستگیره مناسب برای کابینت از اهمیت بالایی بر خوردار است چرا که در زیبایی آشپزخانه و کابینت شما نقش بسزایی دارد. علاوه بر آن یک دستگیره خوب باید از متریال درجه یک تهیه شده باشد تا عمر مفید و طولانی داشته شود و در کوتاه مدت دچار آسیب نشود. در انتخاب دستگیره کابینت باید به مواردی مانند سایز دستگیره کابینت، خوش دست بودن دستگیره، رنگ دستگیره و موارد این چنینی دقت کنید.

 

مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران
مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران

مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران

مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران

  • دستگیره تک پیچ

یکی از پرکاربرد ترین دستگیره ها، دستگیره تک پیچ است که طرفداران زیادی هم دارد. این نوع دارای اشکالی مثل دایره، مربع و مستطیل است و تنوع رنگ نیز دارد که با توجه به دکور کابینت و آشپزخانه می توانید یکی را انتخاب کنید.

این نوع دستگیره همانطور که از اسمش پیداست در داخل سطحی که مد نظرشما است نصب می شود. این نوع هم دارای تنوع طرح و رنگ است و بیشتر برای کشو های ریلی استفاده می شود.

  • دستگیره شاخه ای

جنس این نوع دستگیره از آلومینیوم است که قابلیت ضد خوردگی دارد؛ که در دو نوع L و U در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

  • دستگیره مخفی 

دستگیره مخفی نمونه از از انواع دستگیره های مدرن است؛ که امروزه طرفداران ویژه ای پیدا کرده است. شما می توانید این نوع دستگیره را در اندازه های دلخواه تهیه نمایید.

یراق آلات و لولا کابینت

به مجموعه قطعاتی که برای تکمیل سایر قسمت های آشپزخانه و کابینت ها استفاده می شود یراق آلات می گویند. کیفیت یرق آلات بسیار مهم است زیرا نداشتن کیفیت باعث کوتاه شدن طول عمر کابینت می شود. علاوه بر این میتواند زیبایی کابینت آشپزخانه شمارا چند برابر کند. انواع یراق آلات کابینت عبارت اند از:

  • ریل کشو

ریل کشو ابزاری است که باعث باز و بسته شدن کشوها می شود. این ریل ها نیز انواع مختلفی دارند که عبارت اند از: ریل ساده، ریل مخفی، ریل بدنه دار و…. که با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانید بهترین آنها را برای کشو کابینت خود انتخاب کنید.

  • لولا کابینت

این مورد یکی از مهم ترین یرق آلات به شمار می آید زیرا سبب اتصال درب کابینت به بدنه آن می شود. یکی از مشکلات ما این است که درب کابینت محکم بسته می شود و این سبب می شود تا کابینت ما عمر کوتاهی داشته باشد. اما با انتخاب یک لولای خوب و درجه یک می توانیم از این مشکل جلو گیری کنیم.

 

مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران
مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران
  • پاخور کابینت

پاخور کابینت یکی از عواملی است که به زیبایی کابینت و آشپزخانه شما بسیار کمک می کند. پاخور در پایین کابینت قرار می گیرد که با کف آشپزخانه در تماس است. پاخور می تواند از جنس های MDF، PVC و آلومینیوم باشد.

  • تاندم باکس

تاندم باکس موردی برای حفظ چیدمان وسایل داخل کابینت ها است. تاندم باکس را معمولا کف کشو یا کابینت نصب می کنند. با هر ابعادی می توانید تاندم باکس را تهیه و بر روی کابینت یا کشو خود نصب کنید.

  • جک کابینت

جک کابینت معمولا برای درب آب چکان مورد استفاده قرار می گیرد. جک یک اهرمی است که کمک می کند در کابینت آبچکان یا کابینت هایی که نیاز به اهرم دارند باز بماند. این جک میتواند از جنس های فولاد، برنج یا پلاستیک تولید شود. جک های ملونی از بهترین جک ها هستند و شما میتوانید انواع آنها را از مجموعه زیبا هاوس تهیه کنید.

  • قرنیز کابینت

یکی از دغدغه های ما این است که روشی برای جلوگیری از آلودگی بین فضای خالی سینک و دیوار و همینطور جلوگیری از رسیدن آب به کابینت ها پیدا کنیم. قرنیز کابینت این مشکل را حل نموده. انواع قرنیز کابینت عبارت اند از: صاف، قاشقی، نیم گرد و هلالی.

پریز یکی از واجبات هر مکان است؛ پریز های توکار را می توانید در هر جایی مانند کانتر، میز، کابینت و… استفاده کنید. گروه زیبا هاوس انواع این پریز هارا در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده است که میتوانید آنها را تهیه کنید

در زیبا هاوس شما میتوانید انواع دستگیره و یرق آلات را با برند های مختلف مشاهده کنید و بعد از مقایسه با توجه به سلیقه و نیاز خود آنها را خریداری نمایید. انواع برند ها عبارت اند از لوگاس، زئوس، آترین، ملونی و… که یکی از بهترین ها برند ملونی است. مجموعه زیبا هاوس نماینده محصولات ملونی است و تمامی محصولات این برند از جمله دستگیره، یراق و لولا را میتوانید از طریق سایت زیبا هاوس مشاهده و تهیه نمایید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع دستگیره کابینت و یرق آلات کابینت آشنا کنیم و بتوانیم شما را در خرید راهنمایی کنیم. دستگیره ها ی کابینت یکی از کاربردی ترین ها هستند که برای هر کابینتی لازم است و دارای انواع تک پیچ، تو کار، مخفی و… است. تمام یرق آلاتی هم که برای کابینت نیاز دارید با تنوع و کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است. انواع مواردی که در این مقاله اشاره کردیم از برند ملونی موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین ها را انتخاب کنید.

سوالات متداول

پر کاربرد ترین دستگیره کابینت کدام است؟

یکی از پرکاربرد ترین دستگیره ها، دستگیره تک پیچ است که طرفداران زیادی هم دارد. این نوع دارای اشکالی مثل دایره، مربع و مستطیل است و تنوع رنگ نیز دارد که با توجه به دکور کابینت و آشپزخانه می توانید یکی را انتخاب نموده.

کاربرد جک کابینت چیست؟

جک کابینت معمولا برای درب آب چکان استفاده می شود. این جک باعث می شود درب کابینت بصورت ثابت باز بماند. این جک میتواند از جنس های فولاد، برنج یا پلاستیک تولید شود. جک های ملونی از بهترین جک ها هستند و شما میتوانید انواع آنها را از مجموعه زیبا هاوس تهیه کنید.

برای راحتی در باز و بسته کردن کشو از چه یراقی استفاده می شود؟

جک کابینت معمولا برای درب آب چکان استفاده می شود. این جک باعث می شود درب کابینت بصورت ثابت باز بماند. این جک میتواند از جنس های فولاد، برنج یا پلاستیک تولید شود. جک های ملونی از بهترین جک ها هستند و شما میتوانید انواع آنها را از مجموعه زیبا هاوس تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

زیباهاوس