خرید پریز توکار ارزان

خرید پریز توکار ارزان

انواع پریز توکار

بیشتر ما تا کنون با مشکل کمبود پریز رو به رو شدیم و درگیر خرید، استفاده از سه راهی های مختلف بودیم. اما پریز های توکار با طراحی بسیار جالبشان توانسته اند مشکل کمبود پریز را در مکان هایی مثل ادارات و خانه ها حل کنند. این پریز ها بر روی کانتر ها، کابینت ها و میز ها به راحتی قابل نصب هستند و مشکل کم بود پریز را نیز برای افراد حل نموده اند.

پریز توکار جز یراق آلاتی هستند که برای منازل و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید گفت که نصب این پریز ها باید توسط یک برق کار حرفه ای انجام گیرد تا بتوانید از ایمنی آن مطمئن باشید. امروزه طراحان داخلی بیشتر از پریز توکار کابینت استفاده می کنند زیرا با استفاده از آنها می توان فضای تمیز و شیک تری داشت و وسایل برقی را به راحتی می توان در هر قسمت اشپزخانه استفاده نمود؛ از مزیت های دیگر آن نیز می توان به دسترسی آسان به برق اشاره کرد که این مورد باعث می شود از دست سه راهی ها خلاص شوید.

بیشتر افراد به دنبال یک پریز توکار کابینتی ارزان – پریز توکار ملونی – پریز تو کار تکی – پریز توکار اداری – پریز تو کار رومیزی هستند که زیبایی و کیفیت آن تضمین شده باشد. فروشگاه زیبا هاوس یکی از عرضه کنندگان پریز توکار ارزان و با کیفیت است؛ که می توانید پریز های توکار را در انواع مختلف مشاهده و مقایسه کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. خرید آنلاین پریز توکار کابینت یکی دیگر از قابلیت هایی است که مجموعه زیبا هاوس برای شما عزیزان فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی زیبا هاوس عرضه کننده انواع پریز توکار و رو کار کابینت است که در این مقاله قصد داریم دو نوع از آنها را به طور کامل معرفی کنیم.

 

خرید پریز توکار ارزان

  • پریز توکار ملونی 10016

پریز توکار ملونی کد 10016، همانطور که از اسم آن مشخص است؛ تولید شرکت ملونی است و کیفیت و زیبایی را در کنار هم دارد. این نوع پریز دارای سه عدد سوکت است که شما را از پریز های دیواری و سه راهی ها بی نیاز می سازد. استفاده از این نوع پریز های مخفی علاوه بر دسترسی آسانی که به شما می دهد زیبایی دکوراسیون را نیز نقض نمی کند بلکه زیبایی منحصر به فردی به دکور شما می بخشد.

تنوع رنگ پریز توکار ملونی 10016 در چهار رنگ طلایی، مشکی، نقره ای و طوسی موجود است و انتخاب هر کدام بسته به سلیقه و دکور محل مورد نظر شما متفاوت است. قسمت بالایی این پریز ها از جنس پلاستیک طراحی شده است که عایقی مناسب است و از خطر برق گرفتگی جلوگیری می کند. قسمت زیرین آن از جنس فلز است و زمانی که نصب شود مخفی می شود و قابل دسترسی نیست.

پریز توکار ملونی 10016 طوری طراحی شده که زمانی که لازم ندارید می توانید درب آن را ببندید و دیگر سوکت ها دیده نمی شوند و برای استفاده کافی است دکمه را فشار دهید تا درب باز شود و سوکت ها را مشاهده کنید.

  • پریز توکار ملونی 10024

پریز توکال ملونی کد 10024 یک نمونه بسیار جذاب است که بجز پورت انتقال برق پورت های دیگری نیز ماننده USB، اتصال دهنده اینترنت و پورت نمایشگر را دارد. این نمونه یک گزینه مناسب برای محل کار است چراکه شما را از پراکندگی سیم ها نجات می دهد و محیط مرتب تری خواهید داشت.

از این پریز مخفی بیشتر در هتل ها، ادارات، سازمان ها، کارگاه ها، مراکز آموزشی و… استفاده می شود. البته در منازل هم نیز می توان استفاده کرد و این کاملا بستگی به نیاز های شما دارد.  این نمونه بسیار زیبا و با کیفیت است و طرفداران زیادی نیز دارد. باید گفت که پریز مخفی ملونی با ضمانت شرکت ملونی عرضه می شود و یکی از کاربردی ترین و قیمت مناسب ترین پریز ها است. تنوع رنگی این محصول عبارت اند از: طوسی، نقره ای، طلایی و مشکی؛ و در ابعاد مختلف موجود است که این بستگی به طراحی دکور شما دارد و باید یک گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

در زیبا هاوس شما می توانید انواع پریز های توکار با قابلیت های مختلف مشاهده کنید و با توجه به کاربرد و دکور هرکدام را که می پسندید انتخاب کنید. امروزه پریز های مخفی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و برند ملونی یکی از بهترین برند ها است که محصولات خود را تضمین می کند و خیال مشتریان را بابت کیفیت و کارایی محصولات خود آسوده نگه می دارد.

خرید پریز توکار ارزان

نتیجه

در پایان باید بگوییم پریز توکار کابینت یک نمونه مدرن و لاکچری از پریز است که مشکلات شما را برای دسترسی به پورت های مختلف به حداقل می رساند و زیبایی منحصر به فردی به فضای شما می دهد. پریز های مخفی نمونه های بسیار زیادی دارند که در سایت زیبا هاوس قابل مشاهده هستند؛ نمونه هایی که در بالا به آنها اشاره شد جز بهترین ها هستند و باید یاد آوری کنیم که پریز توکار ملونی با کد 10016 دارای سه سوکت برق است اما کد 10024 دارای سوکت های USB، اتصال دهنده اینترنت و پورت نمایشگر است. انتخاب هر کدام بستگی به نیاز شما دارد که در کدام محل و برای چه کاری نصب می شود.

سوالات متداول

پریز های توکار در چه مکان هایی کاربرد دارند؟

پریز های توکار بیشتر در هتل ها، ادارات، سازمان ها، کارگاه ها، مراکز آموزشی و منازل مورد استفاده قرار می گیرند.

کدام مدل پریز توکار برای ادارات کاربردی تر است؟

تمام مدل های پریز توکار قابل اجرا هستند اما پریزتوکار ملونی کد 10024 به دلیل داشتن پورت های متنوع و کاربردی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا می توان به صورت آنلاین خرید کرد؟

بله؛ زیبا هاوس این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند به صورت بر خط و از طریق سایت محصولات را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهند؛ شما می توانید بدون محدودیت زمان و مکان در هر جایی خرید خود را انجام داده و به راحتی آن را دریافت کنید.

به این صفحه امتیاز دهید
محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

زیباهاوس