بهترین مارک سبد سوپری کابینت

بهترین مارک سبد سوپری کابینت

بهترین برند و انواع سبد سوپری کابینت

بهترین مارک سبد سوپری کابینت: یکی از مهم ترین دغدغه بانوان در آشپزخانه، کمبود فضای مورد نظر برای جمع آوری و نظم دهی لوازم ضروری آشپزخانه میباشد. با توجه به اینکه، امروزه، معماری آشپزخانه ها کوچک تر شده است، چیدمان تاثیر بسزایی در کیفیت آشپزخانه شما میگذارد. به همین علت، نظم دهی درست و مرتب، از چالش های بانوان و یا حتی آقایان در آشپزخانه میباشد. با این حال، ما برای شما یک راه حل عالی طراحی کرده ایم تا دیگر نگران فضای کم خانه یا آشپزخانه نباشید!

سبد سوپری های کابینت، راه حل ما هستند، علاوه بر زیبایی و مدرن کردن فضای شما، جای زیادی را هم به شما میبخشد تا به راحتی هرچه که میخواهید را داخل آن جای دهید و از بی نظمی و نامرتبی آشپزخانه جلوگیری کنید. چرا که، آشپزخانه قلب یک خانه است و با بی نظمی و کثیفی آن، کیفیت و ظاهر خانه شما زیر سوال میرود.

سبد سوپری کابینت، انواع مختلف در طرح های ایستاده ، زمینی ، ریلی دارد که شما میتوانید خوراکی و موادغذایی و چیزهای دیگر را داخل آن قرار دهید. البته، امروزه سوپری کابینت های زیادی وارد بازار شده اند، و یک سوال چالشی پیش  می آید که بهترین برند سبد سوپری کابینت کدام است؟

برای اطلاع از خرید و قیمت سبد سوپری می توانید به سایت زیباهاوس که مرجع یراق آلات و تجهیزات آشپزخانه می باشد مراجعه نمایید یا برای اطلاع بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 02176793971

در ادامه همراه ما باشید تا درباره بهترین برند یونی هوپر و انواع سبد سوپری کابینت آشنا شوید!

 

بهترین مارک سبد سوپری کابینت
بهترین مارک سبد سوپری کابینت

سبد سوپری کابینت چیست؟

این سبد سوپری، جزء اکسسوری و یا لوازم ضروری آشپزخانه به حساب می آید و برای نظم دهی و دسترسی به مواد غذایی پراستفاده، رایج است. شما با این سبد میتوانید، خوراکی ها، ادویجات، تنقلات و تمامی مواردی که هنگام آشپزی به آنها نیاز پیدا میکنید را داخل سبد گذاشته و به راحتی، بدون اینکه درهای دیگر کابینت باز و بسته شود و بی نظمی به وجود آید، مواد غذایی مورد نظر را بردارید.

به معنای واقعی، این سبد را میتوان به سوپرمارکت تشبیه کرد. چرا؟ به این دلیل که، داخل سوپرمارکت ها، هرچیزی در جای خود به طور منظم طبقه بندی شده و شما به راحتی میتوانید مواد غذایی مورد نظر را پیدا کنید. در آشپزخانه هم میتوانید این نظم را با سبد سوپری تجربه کنید! یک چیدمان مرتب از مواد غذایی ضروری را بچینید و از آشپزخانه لوکس تان لذت ببرید.

انواع سبد سوپری کابینت

به طور کل، سبد های سوپر مارکت کابینت به دو دسته تقسیم میشوند و شما میتوانید از ما خریداری کنید:

سبد سوپری ایستاده ریلی کابینت

این مدل به این صورت است که، ریل سبدها به کف و سقف کابینت یونیت شده، پیچ میخورند و به صورت ایستاده از کابینت ها بیرون می آیند. علاوه بر آن، شما میتوانید به دو صورت این مدل سوپری ریلی را نصب کنید.

هنگامی که در کابینت را باز میکنید، سبد سوپری هم بیرون بیاید و یا حتی میتوانید آن را به بدنه لولا کنید، تا ابتدا در باز شود و شما سبدها را به بیرون بکشید. در هر دو صورت بستگی به سلیقه و راحتی شما دارد.

سبدها را میتوانید در مدل های مختلف سفارش دهید: کف چوب، کف مفتول که به صورت توری است و کف استیل موجود میباشد که میتوانید به دلخواه سفارش را از طریق سایت و یا حضوری ثبت کنید.

علاوه بر آن، ما به فکر ریل های دلخواه شما هستیم و در تمامی موارد حق انتخاب و تغییر دارید تا بتوانید سالیان سال از سبد استفاده کنید. شما میتوانید ریل های ساچمه ای، تاندوم آرام بند و ساچمه ای آرام بند را به دلخواه خود ثبت و سفارش دهید تا بهترین و لوکس ترین سبد سوپری را نصیب خود کنید.

سبد سوپری یخچالی

همان طور که از نامش پیداست، این مدل مانند یخچال است و دو طرف، سبد سوپری یافت میشود. به این معنا که، مقداری سبد داخل کابینت و مقداری از آن در درب کابینت نصب شده است.

نحوه نصب ریل ها از پایین به کف یونیت و از بالا به بدنه کابینت نصب شده است که اصولا از ریل های ساچمه ای و قرقره ای برای این مدل استفاده میشود. نوع سبدها هم مانند مدل بالایی، به سه نوع چوبی، استیل و مفتول قابل تغییر میباشد.

همچنین، سبد سوپری های که ریل از وسط و از بغل دارند را هم میتوانید خریداری کنید، نحوه چیدمان ریل از وسط به شکلی است که، دو ریل از بالا و پایین به کابینت وصل میشود و ریل از بغل هم از دو سمت به دیوار کابینت وصل شده و مانند کشو های کابینتی عمل میکند.

 

بهترین مارک سبد سوپری کابینت
بهترین مارک سبد سوپری کابینت

بهترین مارک و برند سبد سوپری کابینت کدام است؟

به طور کل، برندهای مختلفی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند، اما یونی هوپر جزء اولین تولید کنندگان سبد سوپری به حساب می آید. این برند از برترین تولیدکنندگان در زمینه های یراق آلات اشپزخانه، لوازم جانبی کمد و دیگر موارد است که به مدت 25 سال فعالیت خود را شروع کرده. البته این برند زیر نظر شرکت ملونی است که این یک تضمین برای خرید با کیفیت به حساب می آید.

علاوه بر اینکه، کیفیت بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد، قیمت بسیار به صرفه ای را نسبت به دیگر رقبا در نظر گرفته و همین موضوع باعث متفاوت شدن این برند شده، چرا که هم کیفیت تجهیزات بالایی دارد و هم قیمت منصفانه ای را برای محصولات خود در نظر گرفته است و شما میتوانید سبد سوپری کابینت را از ما با برند یونی هوپر خریداری کنید.

برند یونی هوپر، تمامی سبدهای مختلف کابینت اعم از، سبد مواد غذایی، جا ادویه ای، سبد مواد شوینده؛ جا بطری دراندازه های مختلف، سبد لباس چرک، سبد کنج کابینت، سبد استیل، سبد سیب زمینی پیاز، سبد چند منظوره و دیگر موارد را میتوایند از سایت ما سفارش دهید.

نحوه نصب سبد سوپری کابینت؟

برای اینکه سبد را نصب کنید، نیاز به نصب یک کابینت جدید ندارید، اما باید توجه داشته باشید که، ابعاد یونیت کابینت شما با اندازه سبد مورد نظر، تطابق داشته باشد و به راحتی با چند پیچ ساده با دیدن راهنما میتوانید تجهیزات را نصب کنید.

در نتیجه

شما میتوایند سبد سوپری مورد نظر خود را از طریق سایت، سفارش دهید و نگران نصب آن نباشید چرا که، درون بسته بندی محصولات، راهنمای نصب قرار داده شده تا شما به راحتی سبد سوپری خود را نصب کرده و یک چیدمان عالی و شیک به آشپزخانه تان بدهید و دیگر نگران به هم ریختگی آشپزخانه نباشید! شما می توانید خرید انواع سبد سوپری یونی هوپر را از فروشگاه زیباهاوس Ziba House خریداری نمایید.

سوالات متداول

سبد سوپری کابینت چه نوع سبدی است؟

این مدل سبد که به تازگی جزء تجهیزات آشپزخانه به حساب می آید، شما را از کمبود جا بی نیاز میکند و به راحتی میتوانید مواد غذایی ضروری را داخل آن جای دهید.

آیا سبد سوپری در آشپزخانه کوچک جا میشود؟

بله، این سبد یک ساختار مفتولی دارد و به صورت کشویی داخل کابینت ها جا میشود.

بهترین برند سبد سوپری و چه مدل هایی دارد؟

برند یونی هوپر بهترین مارک سبدهای سوپری می باشد و هر مدل که شما در آشپزخانه نیاز داشته باشید، سبد شویند، ظروف، بطری، مواد غذایی و دیگر موارد را شامل میشود.

5/5 - (1 امتیاز)
محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

زیباهاوس