تخفیف!

سینک فانتزی توکار اخوان کد 318s

سایز : 52×120

زاویه لگن R25

استیل ضد زنگ

لگن به عمق 20 سانتیمتر

ده سال ضمانت پس از فروش

5/5

قیمت محصول:

۴.۶۹۴.۶۹۰ تومان ۴.۲۲۵.۲۲۱ تومان

مشخصات، قیمت و خرید سینک فانتزی توکار اخوان کد 318s

سینک فانتزی توکار اخوان کد 318s یکی از محصولات باکیفیت شرکت اخوان بوده که دارای دو لگن به شکل مربعی با گوشه‌های خمیده و یک سینی است.

از ویژگی‌های متمایز این محصول داشتن دو لگن با عمق 20 سانتیمتری که فضای بسیار مناسبی را برای شستشو در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین این عمق باعث می‌شود که هنگام شستن ظرف‌ها آب به اطراف پاشیده نشود و کابینت‌ها تمیز بمانند. جنس بدنه استیل ضدزنگ نیز بسیار کاربردی و برای استفاده روزانه مناسب است. اگر از این سینک به‌خوبی نگهداری کنید می‌توانید چندین سال بدون ایجاد هیچ‌گونه خط و خشی به‌خوبی از آن استفاده نمایید.

ضخامت ورق سینک یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید خواهد بود که باید به آن توجه کرده تا انتخاب مناسبی را داشته باشید. به عبارتی هرچقدر این ضخامت بیشتر باشد کیفیت بهتری خواهد داشت. سینک فانتزی توکار اخوان کد 318s با ضخامت یک میلیمتری خود در رده سینک‌های فانتزی باکسی قرار دارد که بهترین کیفیت و دوام را دارند. نوع نصب این محصول به‌صورت توکار بوده و درون کابینت قرار می‌گیرد و لبه‌های آن‌طوری طراحی شده که آب‌روی کابینت نریزد.

البته هنگام نصب این سینک باید دقت کنید که نوار آب‌بندی PU در محل دقیق خود قرار بگیرد تا از نشتی آب جلوگیری شود. این مدل سینک‌های ظرف‌شویی همراه خود لوازم جانبی مانند: جا مایع، تخته گوشت، سبد میوه شور، سیفون و زیر آب را دارد. هنگام خرید این محصول همچنین می‌توانید از ضمانت ۱۰ ساله آن نیز بهره‌مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
SKU N/A دسته‌بندی محصول: برچسب: , , Brand:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینک فانتزی توکار اخوان کد 318s”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیباهاوس