تخفیف!

سینک فانتزی روکار اخوان کد 378

سایز : 60×100

زاویه لگن R25

استیل ضد زنگ

لگن به عمق 20 سانتیمتر

ده سال ضمانت پس از فروش

5/5

قیمت محصول:

۶.۱۲۳.۱۵۰ تومان ۵.۵۱۰.۸۳۵ تومان

مشخصات، قیمت و خرید سینک فانتزی روکار اخوان کد 378

سینک فانتزی روکار اخوان کد 378 دولنگه از ورق یک میلیمتری استیل ساخته شده که کیفیت بالایی دارد. این محصول فضای زیادی برای شستشو در اختیارتان قرار می‌دهد.

هنگام نصب این سینک کابینت‌ها در قسمت راست و چپ آن قرار می‌گیرند و از دیوار تا قسمت جلویی کابینت را پوشش خواهد داد. عمق 20 سانتیمتری این محصول باعث می‌شود که رطوبت و آب کمتری به اطراف بپاشد. ضخامت یک میلیمتری سینک در برابر ضربه و خط‌خوردگی مقاومت بوده و همچنین تحمل و سرما و گرما را نیز دارد.

این محصول با داشتن دو لگن و باکسی بودن شکل آن زیبایی خاصی داشته که نظافت و نگهداری از آن راحت خواهد بود. مزیت سینک دو لگن در این خواهد بود که یک طرف آن را به شستشو و طرف دیگر را به آبکشی می‌توانید اختصاص دهید.  سینی که در کنار لگن سینک فانتزی روکار اخوان کد 378 قرار گرفته این امکان را به شما می‌دهد که وسایل خود را روی آن قرار دهید.

همچنین در کف این سینگ جذب صدا نصب شده و از هر سروصدایی در داخل آن جلوگیری می‌کند. ابعاد 100 در 60 سانتیمتری برای سینک روکار فضای بسیار مناسبی را ایجاد کرده است. برای آب‌بندی کردن سینک فانتزی روکار اخوان کد 378 باید به نصاب بگویید که با استفاده از چسب، این کار را برایتان انجام دهد چرا که خود این محصول فاقد نوار آب‌بندی است. وجود بست فلزی مناسب در داخل کارتن کار نصب را راحت‌تر خواهد کرد.

همراه این سینک سیفون و زیر آب گرد ارائه شده و دیگر نیاز به جداگانه خریدن آن نیست. سینک‌هایی که امروزه تولید می‌شوند به همراه خود لوازم جانبی موردنیاز را نیز دارند که این محصول هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود که سبد میوه شور، جا مایعی و تخت گوشت از جمله این موارد هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
SKU N/A دسته‌بندی محصول: برچسب: , , Brand:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینک فانتزی روکار اخوان کد 378”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیباهاوس