تخفیف!

گاز رومیزی اخوان کد G24-HE

سایز:51×86

شیشه تمپر

چدنی های گرد با پوشش لعاب

سری جدید سرشعله های ایتالیایی با راندمان بالا و آلایندگی کمتر

(HE: HIGH EFFICIENCY)

5/5

قیمت محصول:

۹.۲۳۳.۳۳۴ تومان

مشخصات، قیمت و خرید گاز رومیزی اخوان کد G24-HE

اگر به دنبال گاز رومیزی‌ می‌گردید که ظاهر شیک و کارایی بالای داشته باشد و از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، ما به شما گاز رومیزی اخوان کد G24-HE را معرفی می‌کنیم. این گاز رومیزی از برند اخوان است که سال‌ها کار و تجربه را در ساخت و فروش تجهیزات آشپزخانه مثل گاز رومیزی، هود، فر توکار، سینک ظرفشویی و … را در کارنامه خود دارد.

ابعاد و اندازه این گاز رومیزی برابر است با 86 سانتی‌متر طول و 51 سانتی‌متر عرض که می‌تواند با گرفتن کمترین جا از آشپزخانه شما در گوشه‌ای بهترین خدمتگزاری را عرضه کند. همچنین در بدنه این گاز از جنس شیشه تمپر شده استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، زیبایی و دوام را به همراه خود ارمغان می‌دهد.

5 شعله با ابعاد مختلف در این گاز وجود دارد که به صورت چدنی‌های گرد با پوشش لعاب هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این محصول وجود سری جدید سرشعله‌های ایتالیایی در این گاز رومیزی است که علاوه بر ایجاد راندمان و عملکرد بالا برای مصرف‌کننده، آلایندگی کمتری هم در محیط ایجاد می‌کند. در کل می‌توان گفت خرید گاز رومیزی اخوان کد G24-HE می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
دسته‌بندی محصول: برچسب: , Brand:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاز رومیزی اخوان کد G24-HE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیباهاوس