سینک فانتزی توکار کن CAN کد 8031p45

سایز : 52×116

ضخامت : 0/8 میلیمتر

استنلس استیل

عمق لگن : 20 سانتیمتر

60 ماه گارانتی

5/5

قیمت محصول:

تماس بگیرید

مشخصات، قیمت و خریدسینک فانتزی توکار کن CAN کد 8031p45

سینک یکی از مهم‌ترین ارکان هر آشپزخانه هستند که در سبک‌ها و به اشکال مختلف تولید می‌شوند. این محصولات باید حتماً ابعاد استانداردی داشته باشند. به همین منوال درصورتی‌که قصد خرید سینک کن در بازار ایران را داشته باشید شرکت کن می‌تواند گزینه خوبی باشد. اصلی‌ترین مزیت ویژه این محصول بهره‌گیری از یک طراحی مدرن و سینی استیل در یکی از سمت‌ها است که برای انجام کارهای روزمره به‌عنوان تخته کار می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای باشد.

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به مدل فانتزی و توکار 8031 اشاره کرد که ابعاد 116 در طول و 52 سانتی‌متر در عرض دارد و لگن آن نیز 20 سانتی‌متر ارتفاع خواهد داشت. از طرفی در داخل ایران ساخته شده و جنس بدنه آن از استیل درجه یک است. شرکت کن نیز مانند اخوان محصولات خود را تضمین کیفیت و اصالت می‌کند. دو لگن به‌صورت کوچک و بزرگ از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان این سینک جذاب و زیبا است. سرریز البته روی سینی در نظر گرفته نشده است اما می‌توانید جهت سینک را بنا به نیاز خود انتخاب کنید.

استفاده از ورق استیل گرید 304 از جمله مهم‌ترین نکات در مورد این سینک خانگی و فانتزی است. عمیق سینی به جهت نظافت آن به شکلی طراحی شده است که صدا را به خود جذب ننموده و از طرفی آب به بیرون پرتاب نمی‌شود. شرکت کن در طراحی این محصول از یک ساختار با نظافت آسان استفاده کرده و همراه با محصول سیفون و نوار آب‌بندی نیز به‌صورت اشانتیون عرضه می‌شود. ضخامت متریال آن 8 میلیمتر است.

  • دارای جامایعی
  • دارای جااسکاچی
5/5 - (1 امتیاز)
دسته‌بندی محصول: برچسب: , Brand:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینک فانتزی توکار کن CAN کد 8031p45”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیباهاوس