شیرآلات راسان مدل پارمیس Parmis

ساخت ایران

جنس : برنج

رنگ : کروم

5 سال ضمانت

ظرفشویی/ روشویی/توالت/حمام

5/5

قیمت محصول:

از ۲.۰۲۳.۳۰۰ تومان

مشخصات، قیمت و خرید شیرآلات راسان مدل پارمیس Parmis

شیرآلات راسان مدل پارمیس  Parmis یکی از محصولات اقتصادی برند ایرانی راسان است. این محصول دارای 4 قطعه شیر شامل شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام است. بدنه این ست از آلیاژ برنج ساخته شده و استحکام بسیار خوبی دارد. همچنین جنس دسته‌ها از زاماک و جنس زبانه‌ها از پلاستیک باکیفیت NBR ساخته شده است. در ساخت این ست کلیه استانداردهای بین‌المللی رعایت شده تا باکیفیت‌ترین محصول به مشتریان عرضه گردد.  

بدنه شیرآلات راسان مدل پارمیس با استفاده از نیکل و کروم آبکاری شده است. این روش آبکاری علاوه بر اینکه موجب حفظ زیبایی محصول می‌شود، باعث مقاومت بدنه در برابر خراش و خوردگی خواهد شد. نوع دسته‌ها به صورت اهرمی طراحی شده است که کارایی بسیار راحتی برای کاربر دارند. رنگ شیرآلات راسان کروم بوده و با سطح براق که دارد، نظافت و تمیزکاری آن نیز راحت خواهد بود.

کلیه محصولات برند راسان از جمله شیرآلات مدل پارمیس راسان از ضمانت 5 ساله برخوردار هستند. شرکت ایرانی Rassan یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است. این برند از سال 1376 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرد و اکنون با گذشت 25 سال از تاسیس آن، توانسته است جزء ثابتی در داخل دکوراسیون خانه ایرانی باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیرآلات راسان مدل پارمیس Parmis”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیباهاوس