دستگیره کابینت ملونی

دستگیره کابینت و کمد ملونی

دستگیره کابینت و کمد ملونی

انتخاب دستگیره مناسب کابینت‌های هر آشپزخانه‌ای از جمله مهم‌ترین المان‌های موثر و ضروری در زیبایی دکوراسیون و چیدمان هر خانه‌ای می‌باشد.یکی از برندهای لوکس که در زمینه تولید انواع یراق‌آلات و تجهیزات فعالیت دارد برند داخلی ملونی می‌باشد. دستگیره کابینت و کمد ملونی از جمله محصولات شرکت بزرگ ملونی‌ می‌باشد. دستگیره‌های کابینت برند ملونی در انواع مختلفی همچون دستگیره توکار , دستگیره تک پیچ , دستگیره شاخه‌ای مخفی,  دستگیره سرامیکی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع در رنگ و طرح همراه با کیفیت عالی و همچنین رقابت گسترده آن با سایر محصولات خارجی موجب محبوبیت آن‌ها برای انتخاب شده است.

برای خرید دستگیره توکار ملونی و یا اطلاع از قیمت دستگیره تک پیچ ملونی همچنین سفارش انواع یراق‌آلات و دستگیره کابینت برند ملونی می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان زیباهاوس با شماره‌ی 02176793973 اقدام نمایید.

محصولات برند ملونی

لولا ملونی : یکی از محصولات تولیدی برند محبوب ملونی در زمینه تولید یراق‌آلات تولید لولا در مدل‌های مختلفی همچون آرام‌بند, لولا 45 درجه , لولا 90 درجه, لولای توکار و یا خرچنگی می‌باشد.

پریز توکار ملونی : محصولات تولیدی برند ملونی در زمینه تولید پریزهای توکار با داشتن سوکت برق , پورت USB و پورت شبکه از جمله ابزار های مناسب جهت کاهش نیاز مصرف کننده می‌باشد.

دستگیره‌های کابینت و کمد برند ملونی که در ایران تولید می‌شود تحت لیسانس لهستان بوده و از محصولات مدرن طراحی شده‌ای می‌باشد که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارند. رنگ خاص و ماندگاری بالای رنگ این محصولات موجب محبوبیت و تمایز آن‌ها شده است.

 

دستگیره توکار ملونی
دستگیره توکار ملونی

انواع دستگیره کابینت و کمد ملونی

بنا به کاربردهای مد نظر هر فرد از و از همه مهم‌تر نوع و سبک چیدمان و دکوراسیون محیط دستگیره‌های مختلفی برای کابینت و درب کمدها طراحی و به تولیدو طراحی شده‌اند. جهت انتخاب و خرید دستگیره مناسب بایستی ابتدا به نکاتی همچون اندازه , رنگ و نوع کاربرد آن‌ها دقت داشته باشید.

دستگیره تک پیچ ملونی : از جمله پرکاربردترین دستگیره‌ها بوده که تنها به وسیله یک پیچ نصب شده و برای درب کابینت و یا کشوهای کمدو میز مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگیره‌های تک پیچ سبک های مختلفی همچون تک پیچ قارچی , دستگیره مربعی و گیرد و یا بیضی , تک پیچ آویز و تک پیچ سرامیکی را شامل می‌شوند. این نوع محصولات در انواع رنگ ها و با برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

دستگیره توکار ملونی : این نوع محصولات با ظاهری ساده و درعین حال مدرن در انواع مختلف مربعی , مستطیلی و دایره‌ای به دلیل قیمت مناسب و همچنین نمای زیبا مورداستفاده قرار می‌گیرند. این محصولات در مدل‌های مختلفی بنا به متریال تشکیل دهنده آن‌ها وجود دارند که عبارتند از : زاماک , استیل , پلاستیک و آلومینیوم. رنگ‌های طلایی , نقره‌ای و مشکی و یا زیتونی از جمله رنگ‌بندی های دستگیره‌های توکار می‌باشند. روش نصب این دستگیره‌ها آسان بوده و به مکانی که نصب خواهد شد بستگی دارد.

دستگیره شاخه ای مخفی ملونی : یکی از جدیدترین انواع دستگیره‌ها می‌توان به دستگیره شاخه‌ای مخفی اشاره نمود که به شکل شاخه‌های 2 و یا 5 متری تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این محصولات بیشتر از جنس آلومینیوم بوده و به همین دلیل بسیار منعطف و با مقاومتی بالا می‌باشند.جنس آلومینیوم آن‌ها به دو دسته فابریک و ضایعاتی تقسیم بندی می‌شود.دستگیره‌های شاخه‌ای آلومینیومی فابریک با قیمت بالاتری نسبت جنس آلومینیوم ضایعاتی از کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند.

این دستگیره‌ها اغلب برای درب کمد دیواری و کابینت‌ها برای ایجاد ظاهری جذاب و زیبا به کار برده می‌شود. دستگیره‌های شاخه‌ای مدل U , مدل L , مدل H و یا مدل G از انواع این دستگیره‌ها هستند.

دستگیره شاخه‌ای مدل U  : به دلیل شکل ظاهری این محصول به نام دستگیره شاخه‌ای مدل U شناخته شده و به شکل یک طرفه و یا دوطرفه و برای درب کمد با ارتفاع زیاد و کابینت‌ها استفاده می‌شوند.

دستگیره شاخه‌ای مدل L : یکی دیگر از انواع دستگیره‌های مخفی مناسب درب کابینت و کمد به شکل حرف انگلیسی L می‌باشد.

دستگیره شاخه‌ای مدل H : مناسب استفاده برای درب کابینت و کمد و یا درب‌های ریلی با ایجاد ظاهری نیمه مخفی می‌باشند.

قیمت دستگیره کابینت و کمد‌ملونی

برند ملونی از جمله تولید کنندگان انواع تجهیزات کاربردی و یراق‌‌آلات با رنج گسترده‌از محصولات از طیف مختلفی از قیمت‌ها برخوردار می‌باشد. همچنین عوامل مختلفی همچون تعداد و نوع دستگیره مدنظر و انتخاب شده در قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار است. جهت اطلاع از قیمت دستگیره کابینت و کمد ملونی , قیمت دستگیره شاخه‌ای ملونی می توانید از طریق شماره‌ی 02176793971 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و ثبت سفارش خودر را انجام دهید.

 سوالات متداول

چگونه دستگیره مناسبی را انتخاب کنیم؟

پاسخ : یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید دستگیره کابینت و یا کمد توجه به کیفیت و جنس محصول می‌باشد. از موارد دیگر می‌توان به نوع و رنگ دستگیره اشاره نمود. در این زمینه بایستی به دکوراسیون محیط نیز توجه داشته باشید.

انواع دستگیره کابینت ملونی به چه صورت است؟

پاسخ : دسته بندی دستگیره‌های ملونی شامل : دستگیره‌های تک پیچ / دوپیچ / شاخه‌ای / توکار و ممبران می‌باشد.

آیا برند ملونی تجهیزات کمدی هم دارد؟

پاسخ : برند ملونی در زمینه تولید تجهیزات کمدی محصولات مختلفی همچون رگال لباس , جاکفشی , جاشلواری و آینه ریلی همچنین سبد لباس نیز فعالیت دارد.

به این صفحه امتیاز دهید
محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات

زیباهاوس